segt

hejhej. ligger i sängen med datorn på magen hihi det börjar bli en vana nu, en dålig vana. precis käkat äckelpytt.
jag känner för att gå och lägga mig tidigt idag har ju inte varit någon skola på 5 dagar och imorgon sätter den igång igen redan klockan 8 med spanska :(
jag hatar spanska fast egentligen är jag rätt bra men jag vill liksom inte visa det haha konstigt det lät men det är ju sant, om jag är ensam kan jag det hur bra som helst likadant när man väl är i landet och ska snacka så går det hur bra som helst. undrar varför egentligen. ska inte tråka ut er med mitt skit snack. hörs imorgon kanske.
en slump bild från midsommar tror mamma håller på att förklara regler till leken.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback