sunday

hejhej!
suttit och funderat över vad jag ska göra efter skolan, okej det är ju nästan tre år kvar. men det gäller ju att ha det färdigt när jag går ut, vill ju inte sitta som en fattig lapp här hemma. som ni säkert hört ett antal gånger så vill jag ut och jobba i världen innan jag söker till polis, så varför inte börja med att jobba som au pair i spanien eller usa. jag tror det kan bli bra, jag håller ju på att fin slipa på min spanksa som förövrigt inte är så bra, men jag har ju som sagt två år kvar att läsa spanska på, och gud vad mycket man lär sig när man väl är där. som sagt jag har ju nått år att tänka på saken. en annan fundering är att jobba som reseledare i spanine t.e.x. nej nu tjatar mamma på mig att jag ska dammsuga åt henne, även fast jag inte minns sist hon gjorde något för mig, funderar starkt på att skita i det ;)
om inget annat så måste jag börja gör mig iordning ska som sagt fira julafton idag hos farmor, och jag längtar efter god julgröt med saftsås.. :)
fan måste lösa problem med killen också, oh vad jobbig kärleken kan vara!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback