tisdag

hejhej bloggen ;)
igår var jag hemma hos pojken min och mös hihi vi kollade saw 6 super äcklig!
idag började jag klockan 14.15 och slutade 15.30 lönt? nej.
iallafall så är det bara 15 dagar kvar nu, idag har jag börjat ta fram kläder och så.
idag slog det mig hur mycket jag egentligen skulle vilja vara hemma med min älskling över jul och nyår att få se hans fina leende när han öppnar sina julklappar. att bara få mysa här hemma i snön eller ja det är ju inte så ofta det är snö så..
men vad klagar jag över egentligen?
jag har ju det hur bra som helst där men erik hade kunnat åka med mig då hade det varit perfekt :)
egentligen borde jag plugga samhäll men jag orkar inte nej det gör jag verkligen inte, samhällen kan vänta ett tag till. nä nu ska jag ner och vara lite social med min nyss hemkommna mamma från ullared hihi.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback