only you

hejhej. skön natt eller inte vaknade vid tolv att något stack mig i ryggen?
haha det va en av mina naglar som trillat av så då fick jag ju plocka av alla så klockan tre somnade jag med ömma naglar och tjocka fingrar.
idag fyller emil 19 år så grattis till honom inte för jag tror att han läser min blogg men ändå.
det är snart jul ju, men fan vad skriver osammanhängande heter det ens så? iallafall vad ska man önska sig? pengar till thailand, ja så får det bli men är riktigt sugen på en ny kamera typ den nya samsung.
på onsdag ska vi handla kläder som vi ska ha på oss på fredag. hmm har mamma och pappa slagit sig eller?
nej nu ska jag platta mitt underbart hemska stora hår. och sen ska jag på utvecklingssamtal wish me luck!
det blir en bild på emil med sin pappa, ehm som typ present till honom haha.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback