sweet thursday

hejhej. tappat lusten helt på att blogga men tror den kommer tillbaka när jag är ifrån dator i thailand :)
nu är det snart helg! imorgon ska jag sova hos älskling, han ska åka upp till mig i stan så ska vi gå där och mysa lite. och på kvällen blir det tacos jag som var så hemskt sugen på sushi :(
aja vad som händer på kvällen vet jag inte än får väl se vad kvällen har att erbjuda hihi :D
nä nu ska jag gå ner och kolla tv med mormor.
jag har också världens finaste älskling som alltid står vid min sida, det är första gången jag hittat någon som jag kan vara mig själv med till 100%. jag är så himla kär hihi nej nu ska jag inte tråka ut er 20 läsare med massa skit :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback