tierd

god morgon.
sitter och lider på spanskan, skiiiiit tråkigt. jag hatar det haha.
igår var jag med mamma och mormor på ikea och köpte ny säng, problemet var hur vi skulöle få hem den pappa kunde inte komma fråns sent och hämta den. så vi fick göra det bästa av situationen och fälla sätena och trycka in sängen där, men problmet var att bagaeluckan var öppen, men klok mormor som man har tog hon mammas halsduk och knöt fast i luckan sen satt hon där bak och höll fast både sängen och bagekuckan. sen var jag med pappa och köpte ny mobil till moi. hela kvällen gick åt till attb inreda rummet som plötsligt krympte när det kom in en 180 säng. nej nu är ulf på väg mot mig haha. hörs sen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

söt blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback